tiistai 21. lokakuuta 2014

Kiireisen arjen uudet herkut!



Moiii!! <3

Ääää, mä en voi uskoo et mä kirjotan nyt tätä blogii!!! Mun ei pitäis. Mä oon nimittäin ollu somelakossa. Ja piti olla vuoden loppuun asti. Ja mä oon viel pitäny siitä kiinni sikahyvin!  Tää ei oo ensimmäinen kerta ku oon meinannu postata blogii, on ollu jotenkin ihan kreisi syksy.

Esim. pari viikkoa sitten mä seisoskelin Rautatieasemalla oottamassa bussii ja siihen tuli semmonen ihana pikku mummo kauppakassin kanssa. Sit siihen pysähty bussi, ni kukaan ei tehny elettäkään auttaakseen sitä mummoo! Kaikki vaan seiso siinä, ja mä kelasin et ihan kauheeta, ja vedin sen mummon käsikynkästä sinne bussiin, vaikkei se ollu ees mun dösä. Kelatakaa et se oli niin huonokuntonen, et se jäi heti seuraavalla pysäkillä pois, se ei pystyny ees sitä matkaa kulkee jalan!! Ja se oli viel jotenkin tosi sekava ku se mullekin jotain tiuski ja lähti viel kävelee takas sinne steissille päin…

No anyway mä en yleensä tämmösistä jutuista avaudu mut oli ihan pakko seuraavana päivänä kertoo tästä ja olin jo kirjottanu siitä semmosen pitkän FB-päivityksen, jossa mä vaan halusin mun pyyteetöntä auttamista yksityiskohtaisesti kuvaillen ja muita ihmisiä syyllistäen tuoda esiin tän yhteiskunnan välinpitämättömyyden, mut en ikinä sendiny sitä!! Maltoin mieleni - vaikka se ois ollu tosi tärkee  ja varmaan aika jaettukin postaus - koska mä oon somelakossa.

Mut nyt mun on pakka avautuu! Ne jotka on lukenu aikasemmin mun blogii tietää et kaikki ruokajutut on mulle ihan supertärkeitä ja mun tutka löytää kyl aina kaikki uusimmat villitykset ;).  Ja ei,  mä en nyt puhu niistä lehtikaalisipseistä xD. Puhun nyt jostain paljon tärkeemmästä. Mä oon jo pitkään tuskaillu sitä ku on niin sikakiire kokoajan, ettei kerkee syömään kunnol. On niin paljon kaikkee meneillään et on ihan luksusta jos kerkeen syömään jonkun kylmän mikropitsan.

Mä jo yhes vaihees kelasin et onkstää suorituskeskeinen meininki päässyt niin pahasti mun ihon alle että oon alkanut arvottaa asioita elämässä väärin ku mul ei oo sen verran aikaa et kerkeisin syömään jotain järkevää. Mut sit löysin jotain, jonka ansiosta mun ei tartte kohdata näitä kysymyksiä ollenkaan! :)

Mä puhun nyt semmosesta strap-on firmasta!! Siis ekaks ku mä kuulin tästä ni mä olin ihan et häh, voiks tää olla totta?!? Mut jos mä nyt tajusin oikein ni semmoset nuoret kundit kauppiksesta on vissiin siis Timo T.A. Mikkosen kanssa perustanu tämmösen firman joilla on ehkä nerokkain idis ikin! Tää firma myy sellasta juotavaa lounasta, NAM! Se tulee semmoses pussis, mut ei todellakaan mitään ällöö pussipastaa vaan sellasta ihan kylmään veteen sekotettavaa jauhetta, joka on tehty varmaan miljoonasta eri pähkinästä ja hedelmästä ja on siis vissiin nokkostakin, HUI! :D. Ihan sika eksoottista, se pakkausseloste on ku Ruohonjuuren konkurssihuutokaupan esite. Mä en yhtään ihmettele et se yks outo tyttö meiän lukiosta lähti reppureissaamaan Aasiaan ja rakastu!! Ihania juttuja maailma täynnä!! Ja ne on kaikki viel tosi terveellisiä!  Anyway jose, siin on sit about 500 kalorii ja D-vitamiinii ja siis tyyliin kaikki ne eri aineet mitä ihminen päivässä tarttee!

Mä en tajuu miten joku ei oo keksiny tätä aikasemmin!! Mua niin ärsyttää jos mä ees alan miettii kuinka monta tuntii mä oon käyttäny elämässäni syömiseen. Tos just yks päivä nauroin tyttökavereitten kanssa et ennen me töissäkin käytettiin puol tuntii siihen et me istuttiin alas ja syötiin joku salaatti ja keitto tai sit jotain edellisenä päivänä tehtyy kotiruokaa ja vaihettiin kuulumisia, mut se tuntuu jotenkin niin tyhmältä nyt ku voidaan tankata ihan on the go, minuutissa masu täyteen! Nykyään on niin helppoo, joskus ku on ihan sika kiire töissä ni mä vaan kaadan sen pussin sisällön suoraan suuhun ja juon siivouskärryn ämpäristä vettä päälle.

Ja se on ihan sika hyvää! Mun yks kaveri sano et se maistuu pahemmalta ku miltä Vesku Loirin lempituoli haisee mut mä veikkaan et se on vaan kade ku se opiskeli kans kauppiksessa mutta ei saanu aikaan mitään muuta ku sadantonnin opintolainan ja hermoromahduksen vanhemmilleen.

Ainoo huono puoli täs on se et tostakin tulee vähän semmönen ähky, tai semmonen pöhötys vähäks aikaa. Mut mä oon kuullu et jenkeis kehitellään nyt semmosta juotavaa oksennusta, jossa on just se 500 kalorii plus et sulla ei kulu yhtään energiaa eikä aikaa siihen ruoansulatusvaiheeseen ku se on niinku tehty valmiiks sun puolesta, whaat?!

Puspus ja röyhröyh,

Keisari

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti